General

Benissa duplica la seua inversió a Internet i aposta pel turisme actiu

Després dels bons resultats de la campanya de 2005, en la qual es van assolir 15.634 visites a la web, Benissa aposta aquest any per una oferta global, que integra directament en la web ofertes concretes dels empresaris locals. Mitjançant un microlloc web el turista podrà accedir directament a l’oferta comercial de Benissa. D’aquesta manera, es pretén desestacionalitzar la demanda tan centrada en l’època estival i motivar els usuaris a visitar Benissa mitjançant ofertes personalitzades.

El posicionament en cercadors en anglès i alemany, que tan òptims resultats va proporcionar l’any passat, s’amplia a l’espanyol i francès. La web de Benissa apareixerà en el moment que l’usuari estiga buscant informació relacionada amb les platges d’Alacant, gastronomia mediterrània, senderisme, etc.

Es procedirà a la renovació de la pàgina web, amb la millora de la subscripció al butlletí electrònic, així com la creació del microlloc web on els empresaris de Benissa podran col·locar les seues ofertes d’allotjament, restauració, esports, etc. Així es motiva l’usuari a repetir la visita a la web, ja que sempre trobarà nous continguts i ofertes.

Per a reforçar més aquesta unió, es crearà una estratègia de màrqueting viral, amb tres creativitats distintes i repartides estratègicament al llarg de l’any. En elles s’inseriran ofertes puntuals de les empreses de Benissa. Aquesta nova estratègia consisteix en l’enviament d’un correu electrònic molt atractiu per a l’usuari, provocant que aquest reenvie el missatge, aconseguint una distribució exponencial.

Benissa acudirà aquest any a la fira FITUR amb una estratègia de comunicació els objectius de la qual són els de generar marca de la localitat, crear el major tràfic possible a l’estand i augmentar la seua base de dades.

L’esdeveniment anomenat “Un passeig per FITUR 2006” juga amb el concepte creatiu utilitzat en la renovació de la web: el reflex de totes les activitats que es poden realitzar a Benissa reunides en fotografies format Polaroid. Se sortejaran 3 càmeres Polaroid durant els dies 26, 27 i 28 de Gener i es realitzaran fotografies gratuïtes a tots els visitants que visiten l’estand de BENISSA i que així ho desitgen. Els noms dels guanyadors es publicaran a la pàgina web.

L’Ajuntament de Benissa ha estat pioner a l’hora d’invertir la major part del seu pressupost de promoció en Internet, i és que no existeix un altre mitjà més rendible a l’hora de donar a conèixer una localitat amb un pressupost reduït. Un altre dels avantatges d’aquest mitjà és la capacitat de mesurar l’eficàcia i tangibilitzar els resultats, que es traduïxen en increment de les visites a la web, subscripcions al butlletí informatiu i sol·licituds d’informació.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?