Inici » Notícies » Opinió

Resposta a la proposta del regidor Xavi Tro, per José María Serna

25 d'Octubre de 2010 No hi ha comentaris
José María Serna

José María Serna

En massa ocasions es fa política sense pensar que cada acció té una reacció, per açò des dels partits de governs responsables i conseqüents, com el Partit Popular, tant quan estem en l’oposició com quan tenim l’honor i privilegi d’exercir l’acompliment del govern, hem de realitzar accions meditades, propostes contrastades, però sobretot accions viables.

No hem de permetre que siga rendible electoralment realitzar propostes que d’una manera o una altra són irreals, infundades i irrealitzables, per moltes i molt variades raons, en cas contrari, estaríem induint i fins i tot justificant que els partits que el seu objectiu és la frontissa i no l’exercici del govern responsable, basen les seues propostes en aquestes accions, l’única fi de les quals la intoxicació i el desgast, però no la millora de la qualitat de vida dels nostres ciutadans.

En resposta a la proposta que presentará el Portaveu i regidor del CIBE-BLOC Xavi Tro, per mig d’ una moció en el próxim ple ordinari de novembre, de la creació d’ una oficina municipal per a assesorar els ciutadans afectats per la crisi sobre la millor manera de renegociar hipoteques i préstecs de la manera més favorable.

Cal mencionar, que l’ Ajuntament compta amb l’ OMIC (Oficina Municipal Informació al Consumidor) i té com a funció la informació, l’ajuda i l’orientació als consumidors i usuaris per l’exercici adequat dels seus drets en materia de Consum.

A més, a través de l’OMIC, davant qualsevol consulta sobre els temes mencionats, dels ciutadans benissers, es tramita la consulta a la mateixa oficina o es facilita la informació perquè l’usuari consulte a personal especialitzat d’ADICAE (Associació usuaris de Bancs, Caixes i Segurs), de manera gratuïta i personalitzada en qualsevol moment i resolga els seus dubtes.

Amb possibilitat de formar part de l’associació com a soci i tindre més avantatges.

Serveis Centrals d’ Adicae
plataformahipotecaria@adicae.net
Tel: 97 639 00 60

Adicae Alacant
C/Arquitecto Guardiola,15 Entlo.A
03007 Alacant
Tel/Fax: 96 528 65 38
adicaealicante@adicae.net

A més, en la web de l’ OMIC, www.omic-benissa.es, els consumidors i usuaris tenen accés a tot tipus d’informació en materia de consum, guies útils , webs i enllaços relacionats.

Per últim, destacar que des del departament de Consum a través de l’ OMIC, es va organitzar en col·laboració d’ADICAE (Associació Usuaris de Bancs i Caixes i Segurs) una xarrada informativa dirigida als consumidors i usuaris del municipi tractant temes relacionats.

L’activitat es va dur a terme el 22 de març de 2010 i els temes que es tractaren en la xarrada: Comissions bancàries, Hipoteques/ préstecs i sobreendeudament dels consumidors.

Per tant, no es contempla la necessitat de crear una nova oficina municipal per assessorar als ciutadans benissers sobre aquestes consultes, degut a que està cobert aquest servici per mig de  l’OMIC i altres vies.

Atentament,

José Maria Serna Regidor de OMIC i Portaveu del PP Benissa

Font de la notícia: Servei de Notícies d'Infobenissa

Deixa un comentari

http://www.infobenissa.cat/wp-content/themes/infobenissa/