Inici » Notícies » General

40 associacions participen en una reunió per adaptar-se a la Llei que insta a comunicar-se electrònicament amb l’Ajuntament

18 de maig de 2017 No hi ha comentaris
Reunió formativa per a les associacions de Benissa

Reunió formativa per a les associacions

Fa uns dies va tindre lloc una reunió informativa-formativa per a les associacions benisseres registrades que a partir de l’1 de juny hauran de comunicar-se amb l’Ajuntament (o qualsevol altra administració pública) mitjançant la seu electrònica, és a dir, no via instància per registre d’entrada –paper- sinó electrònicament. Així ho marca la Llei 39/2016.

La reunió va comptar amb la presència de 40 associacions de Benissa i es va oferir informació i un cas pràctic i real de com comunicar-se amb l’ajuntament de manera telemàtica, amb la participació de Rosa Gálvez, de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), Salvador Llobell, responsable del Departament d’Informàtica de l’Ajuntament, així com Belén Ivars i Rosa Sala, regidora i tècnica de Participació Ciutadana, respectivament.

És important destacar que s’ha realitzat un manual que està penjat en la mateixa web municipal i s’ha enviat a totes les associacions registrades per correu electrònic:

http://ajbenissa.es/images/varios/manual_basico_uso_Sede_electronica.pdf

Davant de qualsevol dubte, tant per a les persones jurídiques com les associacions, l’OAC i Participació Ciutadana oferiran el suport necessari en esta adaptació a qui ho sol·licite.

Font de la notícia: Servei de Notícies d'Infobenissa

Deixa un comentari

http://www.infobenissa.cat/wp-content/themes/infobenissa/