Comunicat de Batlia sobre la dimissió de Josefa del Valle

A data d’avui la Sra. Josefa del Valle ha comunicat al batle de Benissa la seua dimissió com a regidora de cultura i l’abandó del Grup Popular.

Aquesta decisió personal i sobtada, coneguda en principi només per allò publicat als mitjans de comunicació resulta sorprenent, ja que la setmana passada quan se li va encarregar l’àrea de cultura va mostrar la seua disposició i conformitat per a treballar en aquest departament i a més a suggeriment seu, es van ampliar les seues competències també a patrimoni i cadastre. No entenem doncs, aquest canvi d’actitud.

L’abandó del Grup Popular per a passar al Grup Mixt no pot admetre’s, ja que és una alteració de la representació política que el poble de Benissa li va donar al Partit Popular a les darreres eleccions, és un frau a la democràcia que no podem acceptar i per tant, li exigim a la Sra. del Valle que torne la seua acta de regidora al nostre grup, perquè el Partit Popular puga mantindre la seua representativitat.