General

La Coral Benissenca anirà a Fitur

Logo de fitur
Logo de fitur

Benissa estarà present a la 35a edició de FITUR a Madrid, que se celebrarà del 28 de gener a l’1 de febrer. Al voltant de 9.107 empreses, de 165 països, es donaran cita a FITUR, per a generar contactes i intercanvis comercials i establir l’agenda turística de l’any.

Benissa estarà present amb el fullet d’allotjaments de Benissa, dissenyat pel propi Departament de Turisme, amb les tarifes de l’any 2015 i el catàleg, l’ús del qual és exclusiu per a accions promocionals directes en mercats emissors en el qual preval la imatge sobre el text. A més, està previst celebrar diferents rodes de premsa per a mostrar les principals novetats en matèria de turisme: el dimecres 28 de gener Benissa presentarà la 8ª Mostra Gastronòmica de Benissa. El dijous 29 de gener es presentaran dos esdeveniments esportius: la 4a Perimetral a Benissa (carrera de muntanya) que comptarà amb la presència d’un membre del Grup de Muntanya Margalló i el VIII Fotosub Geas València en col·laboració amb l’Ajuntament de Teulada-Moraira (fotografia submarina). El divendres 30 de gener hi haurà dos presentacions relacionades amb noves tecnologies: la nova web de turisme responsive i l’app turística Pointeres. Eixe mateix dia es presentarà la websèrie de la comarca “Wintersun” que comptarà amb representants comarcals i la Macma, entre els quals es troba Benissa. Finalment, el dissabte a les 16.30h, a la plaça central de l’estand del País Valencià, tindrà lloc una actuació de la Coral Benissenca que interpretarà 10 peces musicals combinant frescor, modernitat i dinamisme amb cançons d’estil pop i de musicals molt coneguts.

FITUR 2015 és la primera cita de l’any per al sector turístic i coincideix amb les millors dades del turisme dels últims anys, confirmant la forta puixança del sector amb un creixement de la fira. S’estima que l’exercici de 2014 ha tancat amb dades entorn d’1.100 milions de viatgers a tot el món i, a l’Estat Espanyol, fins a novembre, 61,7 milions de turistes, és a dir, un 7,2% més que l’any anterior.

Totes les marques valencianes compartiran un espai comú de 1.609 metres quadrats al pavelló 7 del recinte firal d’Ifema. La Generalitat apostarà en aquesta edició per la “professionalització” del certamen, la “racionalització de la despesa” i per “reforçar la idea d’unificar la imatge de la Comunitat Valenciana”, segons paraules del Conseller d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació, Máximo Buch.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?