General

Els tècnics de la xarxa AFIC debaten sobre noves estratègies de publicitat i difusió del comerç local

Taller de comunicació publicitària de la xarxa AFIC
Presentació del taller

Un grup de 24 tècnics de la xarxa d’Agències per al Foment de la Innovació Comercial (AFIC) de la província d’Alacant ha participat en un taller de comunicació publicitària aplicat al comerç local. Aquesta jornada de treball s’ha celebrat a Benissa, en les instal·lacions de la Seu Universitària de La Marina, i ha estat organitzada per la Direcció general de Comerç i Consum i la Regidoria de Foment i Promoció Econòmica, mitjançant l’agència AFIC-CREAMA. L’objectiu era compartir experiències, debatre sobre noves estratègies de publicitat i difusió de l’oferta comercial i buscar nous enfocaments per a aconseguir un major rendiment a les campanyes comercials.

El regidor delegat de Foment i Promoció Econòmica, Xavier Estupiñá, va donar la benvinguda a tots els tècnics acompanyat del president de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Benissa, Ximo Gayá. El curs ha estat impartit per Nieves Llorens que treballa en el sector de la publicitat. En aquesta sessió formativa s’ha parlat de creativitat, màrqueting, de les estratègies de mitjans, difusió i presentació de campanyes comercials, de noves vies de promoció com són Internet i les xarxes socials. També s’han analitzat casos i exemples de bones pràctiques i s’han presentat propostes a través de dinàmiques de grup.

La clausura de la jornada ha estat a càrrec de la directora general de Comerç, Silvia Ordiñaga, que s’ha referit a la xarxa AFIC com “un exemple de cooperació interadministrativa molt reconeguda a nivell estatal i amb diferents premis”. El curs ha comptat també amb la presència del cap de l’àrea de Comerç de la Direcció general de Comerç i Consum, Juan Valea, i de la cap del Servei Territorial d’Alacant, Ana Ballenilla.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?