General

El Casal Jove enquesta els usuaris per millorar el seu servei

Pel seu interés reproduïm aquesta notícia apareguda al diari LAS PROVINCIAS el 20 d’agost de 2009:

Millorar el servei i les activitats que ofereix el Casal Jove, aquest és l’objectiu de l’enquesta que s’està realitzant per part de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Benissa, dirigida per Miquel Cabrera. Uns formularis que es poden emplenar a les mateixes dependències i que van dirigits, per una part, als menors de 16 anys, i per una altra, als majors d’aquesta edat, per esbrinar de primera mà les seues inquietuds.

Saber si coneixen el centre d’informació juvenil i si són del gust del consumidor les activitats que es realitzen són algunes de les preguntes que han de respondre, a més d’opinar sobre les noves tecnologies i la idea que el Casal Jove tinga la seua pàgina web i siga un local Wi-FI.

Un Casal Jove que també ha ampliat el seu horari i sobre el qual es pot opinar i valorar la possibilitat que obrira també, les seves portes, els dissabtes de 10.00 a 13.30 i des de setembre a juny, ja que per a alguns joves és impossible apropar-se entre setmana per participar de les activitats o tallers preparats.

En el qüestionari dels joves majors de 16 anys també es planteja complementar aquest centre d’informació juvenil amb una assessoria laboral gratuïta per a tots els joves. Cal recordar que aquest centre, localitzat al carrer Francisco Sendra de Benissa, que també acull la Unitat de Prevenció Comunitària (UPC), és un servei gratuït de la Regidoria de Joventut, mitjançant el qual es pretén donar informació i orientació a joves. A més presta les seues aules per a reunió d’associacions o col·lectius. Els seus tècnics, també coordinen les diferents activitats que es realitzen per als joves, tenint com a prioritat fomentar programes i iniciatives que afavorisquen la seua participació i integració.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?