General

Benissa presenta el seu pla de màrqueting turístic

Presentació del pla de màrqueting de turisme de Benissa
Presentació del pla de màrqueting de turisme de Benissa

El Departament de Turisme de l’Ajuntament de Benissa va presentar aquesta setmana el nou full de ruta per als pròxims anys. Un pla de màrqueting turístic elaborat per la consultora Sien Consulting i treballat de manera conjunta amb el teixit econòmic del municipi i amb el departament tècnic del consistori. El projecte, que es porta desenvolupant des de finals de l’any passat, pivota sobre sis eixos estratègics; cogestió del turisme, producte i segmentació, comunicació, imatge i posicionament, distribució i intel·ligència i monitoratge.

Entre els objectius prioritaris es troba posicionar Benissa com a destinació per a la pràctica d’activitats esportives a l’aire lliure durant tot l’any, articular els recursos naturals (mar i muntanya) per a aconseguir una oferta experiencial de base territorial assentada en el caràcter propi de la seua orografia, activar els recursos culturals i gastronòmics per a la seua conversió en productes turístics complementaris, diversificar la composició de la demanda en funció de l’estació, fomentar la col·laboració pública-privada per al desenvolupament de productes tractors a la destinació, dissenyar un relat turístic coherent que connecte la comunicació de tots els canals de difusió i impulsar la creació d’estructures empresarials associatives que milloren el posicionament i la comercialització de productes gastronòmics.

El regidor de Turisme, Jorge Ivars, ha manifestat sentir-se satisfet amb el treball i ha agraït la participació de tot el sector. Ha conclòs la seua intervenció manifestant que “Benissa està establint les bases per a construir un projecte sòlid i de futur per al sector turístic durant la dècada vinent”.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?