Esports

Pepe Ribes ja navega al nou Hugo Boss

L'Hugo Boss
L’Hugo Boss

L’Alex Thomson Racing ( ATR) i el patrocinador, Hugo Boss han anunciat que el nou vaixell està acabat i en l’aigua des del passat 4 d’abril.

Anteriorment anomenat Virbac Paprec 3, aquest vaixell té una història impressionant que inclou el 4t lloc a la Vendée Globe 2012-2013 , després de perdre la seua quilla , primer lloc a la carrera de 2010 a 2011 Barcelona World , segon lloc a la Rolex Fastnet de 2011 i primer lloc a la Transat Jacques Vabre de 2010 . L’ATR va adquirir el Virbac Paprec 3 per a Alex Thomson i Pepe Ribes per a competir en la pròxima Barcelona World Race 2014-2015 . L’equip ha passat algun temps modificant l’embarcació per a incloure una nova quilla i posar la imatge d’Hugo Boss. El vaixell és simplement conegut com a “Hugo Boss” i l’equip ATR espera provar aquest vaixell millorat en l’oceà obert la setmana que ve, en un recorregut des de Gosport, Regne Unit, fins a Rhode Island, EUA. Serà una preparació per a la prova de Nova York a Barcelona (NY- BCN) que tindrà lloc el pròxim mes de juny.

El nou vaixell eixirà cap a Newport, Rhode Island, el pròxim 22 d’abril. Serà en eixe lloc on començarà el dia 1 de juny l’Ocean Masters de Nova York a Barcelona. Eixe serà el primer esdeveniment dirigit Sir Keith Mills’ Lausanne-based Open Sports Management (OSM), titular dels drets comercials de la classe IMOCA, i que estarà recolzat per la Fundació per la Navegació Oceànica Barcelona (FNOB) i la Reial Federació Espanyola de Vela (RFEV) .

L’inici de la carrera transatlàntica començarà a North Cove Marina el diumenge 1 de juny. Els competidors navegaran passant per davant l’Estàtua de la Llibertat abans d’eixir del port de Nova York . La prova tindrà 3700 milles creuant l’Atlàntic Nord i passant per l’estret de Gibraltar per a entrar a la Mediterrània, on les tripulacions entraran en una zona de 525 milles al llarg de la costa espanyola abans d’arribar a la meta i on la tàctica resultarà molt important.

El lliurament de premis tindrà lloc a Barcelona el 20 de juny. Els competidors intentaran batre el rècord de 12 dies, 6 hores i 3 minuts que van establir Pepe Ribes, Alex Pella i Stan Schreyer a bord de l’IMOCA 60 Estrella Damm l’any 2010 .

L’Hugo Boss estarà dirigit en aquesta prova per Pepe Ribes i el copatró serà el nord-americà, Ryan Breymaier. Alex Thomson no podrà prendre de la NY- BCN enguany donat que la seua dona està embarassada i es preveu que isca de comptes durant la prova.

Alex ha comentat: “Aquesta és una situació agredolça per a mi; encara que estic decebut per no poder participar a la NY- BCN, estic encantat pel nostre segon fill . M’havia compromès a competir abans que la data oficial de la carrera fóra anunciada, però resulta que està previst que la meua dona isca de comptes en eixes dates i la meua família és el primer, per la qual cosa, i per tal de pertorbar en la menor mesura l’equip, s’ha buscat un copatró reemplaçant. La recerca va ser llarga i dura, però ens va semblar que Ryan Breymaier, que ara acompanyarà a Pepe Ribes, seria un bo copatró”.

Alex estarà amb el vaixell fins a Newport i es quedarà fins la seua eixida cap a Barcelona.

Ryan Breymaier, el nou copatró americà de l’ATR, araa completarà la NY- BCN al costat de Pepe Ribes i està emocionat per tindre aquesta oportunitat . Ryan ha dit: “Em sent molt afortunat d’haver estat seleccionat per Pepe, Alex i la resta de l’equip per a prendre part en aquesta carrera. Em sent honrat de ser l’únic participant d’Amèrica i vull fer que tant el meu país com els meus companys d’equip estiguen molt orgullosos”.

Trobar un copatró adequat que acompanyara a Pepe era un repte i Stewart Hosford, Director General de 5 West i ATR , ha comentat: “Aquesta no ha sigut una tasca fàcil; la recerca d’un copatró compatible que tinga l’habilitat, personalitat i mentalitat perquè coincidisca amb la resta de l’equip és tot un repte. Dit això, hem seleccionat Ryan, tenen confiança en la seua capacitat, i esperem poder donar-li la benvinguda a l’equip.”

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-fm0dUEsR9U[/youtube]


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?