Propostes de Reiniciem Benissa per a l’inici del nou curs polític

Logo de Reiniciem Benissa

Des de la plataforma ciutadana Reiniciem Benissa, representada a l’Ajuntament de Benissa amb un grup municipal de tres regidors, comencem amb força aquest mes de setembre, que inaugura un nou curs polític. En concret, ho farem amb una sèrie de mocions i propostes que portarem a debat al nostre Ajuntament:

• Moció per l’acollida de persones refugiades. Després de l’anunci públic de l’Ajuntament de la intenció de col·laborar en aquest tema, Reiniciem vol garantir que l’Ajuntament acabe de posicionar-se com un actor protagonista a nivel municipal en la cerca de solucions per a aquestes milers de persones. Proposarem un acord que establisca Benissa com un municipi d’acollida de refugiats.
  • Moció contra l’homofòbia, la lesbofòbia i la transfòbia. En el Ple Ordinari del proper nou de Setembre, presentarem una moció contra l’homofòbia, la lesbofòbia i la transfòbia. Apostem per un Ajuntament que faça un reconeixement a la diversitat sexual.
  • Moció per afegir bonificacions al públic de la piscina municipal. Reiniciem Benissa vol que la piscina climatitzada siga accessible a tot el poble de Benissa, per això plantejarem la inclusió de noves i majors bonificacions econòmiques a determinats col·lectius com ara les famílies nombroses, famílies monoparentals, aturats de llarga duració i fills i filles menors d’edat, deixant oberta la porta a més sectors socials. Una piscina pública de veritat.
  • Adhesió ajudes llibres de text de Conselleria. Volem que el nostre ajuntament siga part del recentment anunciat programa d’ajudes als llibres de text que està impulsant la Conselleria d’Educació.

A més, anunciem per a aquest mes de setembre la convocatòria de diversos actes de participació ciutadana i accions de carrer per continuar definint tots junts el camí a seguir. De manera que continuarem portant a debat públic tot allò relatiu a Reiniciem i les seues propostes.