Moció sobre les cartelleres públiques presentades pel CIBE-BLOC al ple de 14 de setembre

Durant uns quants anys el nostre municipi ha gaudit de cartelleres o espais públics, comunament anomenades panteres rosa, on les diferents entitats i associacions del poble podien anunciar els seus actes i activitats. Progressivament aquests espais es van anar reduint fins desaparèixer totalment.

Davant d’aquesta manca d’espais públics les diferents entitats i associacions de Benissa s’han vist obligades a optar per anunciar-se als aparadors del comerços o bé per manca d’altres solucions, enganxar la seua propaganda, sobretot quan els anuncis estan elaborats en paper de gran format, en llocs poc adients, com ara parets o mobiliari urbà.

La instal·lació de cartelleres de caràcter privat per si sola no ha estat una solució efectiva o suficient per donar resposta a la manca d’espais referida anteriorment ja que el cost de contractació d’aquest servei queda fora de l’abast de les nombroses associacions i entitats que per sort tenim al nostre poble.

És per això que el grup municipal Ciutadans Independents de Benissa (CIBE-BLOC), demana al ple d’aquest ajuntament la següent:

Proposta de Resolució

1r.- Que es faça un estudi per determinar el nombre, el format i el lloc d’ubicació d’aquestes cartelleres o espais públics de manera que es puga donar eixida a la mancança existent, aquests espais lògicament s’hauran d’integrar plenament en el conjunt del mobiliari urbà.