L’Associació Espanyola Contra el Càncer i la Fundació Europea contra el Càncer són dues entitats diferents

La Junta Local de Benissa de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) fa arribar a INFOBENISSA el comunicat següent:

Davant les últimes notícies aparegudes en els diferents mitjans de comunicació sobre “l’Institut Oncològic Europeu” i “La Fundació Europea contra el Càncer” de Benissa, i a causa de la confusió produïda a conseqüència de diverses informacions relatives a aquelles. La Junta Local de Benissa de l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC), a través d’aquest comunicat desitja deixar constància del següent:

“La Fundació Europea contra el Càncer” de Benissa i “l’Institut Oncològic Europeu” són entitats distintes i desvinculades totalment de l’Associació Espanyola contra el Càncer, (Junta Local de Benissa), amb la qual no mantenen cap relació.

La Junta Local de Benissa de l’Associació Espanyola contra el Càncer ja havia realitzat diversos contactes amb institucions públiques i privades per a la possible ubicació a Benissa d’un centre especialitzat, iniciativa molt beneficiosa i interessant per al nostre municipi. Aquestes actuacions s’han portat a terme de forma totalment independent, al marge d’unes d’altres que s’hagen pogut realitzar en termes semblants per les dues entitats citades anteriorment.

La Junta Local de Benissa de l’Associació Espanyola contra el Càncer desitja deixar constància del seu suport a qualsevol proposta que tendisca a millorar l’atenció sanitària a Benissa, sempre que comporte un benefici als pacients oncològics i als seus familiars, per qui treballem de forma altruista cada dia.