General

L’OMIC de Benissa va tramitar més de 100 reclamacions el 2018

L'OMIC de Benissa
L’OMIC de Benissa

Durant 2018 l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) va tramitar un total de 104 expedients corresponents a queixes i reclamacions que, en la seua majoria, es produeixen com a conseqüència de l’aplicació d’un preu abusiu o per la mala prestació del servei contractat per la persona usuària.

Un any més, les queixes sobre els serveis de telefonia se situen al capdavant del nombre d’expedients tramitats per aquesta oficina, seguides de serveis sanitaris i l’entorn de l’habitatge.

Cal assenyalar, tal com indica la memòria presentada per l’OMIC de Benissa, que del total de queixes presentades durant 2018, el 53% han quedat resoltes, mentre que el 23% es troba en procés de tramitació, sent el 3% derivades a altres organismes i a penes un 9% han sigut desestimades.

En paraules de Domènec Miralles, responsable d’aquesta oficina a Benissa, “les dades presentades per l’OMIC posen de manifest com el servei s’ha convertit en una eina eficaç mitjançant la qual la ciutadania pot derivar situacions que entenen injustes o abusives, tractant de trobar una solució satisfactòria a les seues necessitats”.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?