General

L’Ajuntament de Benissa es prepara per a obrir la seua oficina d’atenció al ciutadà

El batle de Benissa, Juan Bautista Rossell?, ha mantingut aquesta setmana una reunió amb els funcionaris de l’Ajuntament per a informar-los sobre la creació de la futura Oficina d’Atenció al Ciutadà. A l’acte de presentació van assistir el regidor responsable de Participació Ciutadana, Jose Maria Serna, l’empresa Alba Technology que farà els estudis previs a la posada en marxa d’aquesta nova Oficina i la cap del SIT de l’Ajuntament de Teulada, que va contar la seua experiència personal als treballadors de l’Ajuntament de Benissa.

Aquest nou servei està totalment pensat per a facilitar les gestions dels ciutadans amb l’ajuntament, de manera que una sola oficina integrarà el personal que done resposta a totes les sol·licituds dels ciutadans. Es tracta d’evitar situacions tan típiques com “vaja al pis de dalt”, “pregunte a tal persona” o “torne demà”. El personal de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà estarà altament qualificat per a començar els tràmits de qualsevol procediment, així com cobrar taxes, realitzar matrícules o donar informació sobre qualsevol tema municipal.

Amb aquest projecte l’Ajuntament de Benissa comença el seu camí cap a la modernització fins arribar en el futur a l’administració electrònica, que permetrà als ciutadans iniciar tràmits sense moure’s de casa. El consistori ha començat ja actuacions per a l’adquisició d’un local que reunisca les condicions adequades per a l’obertura d’aquest nou servei destinat a millorar la comunicació amb els ciutadans i l’agilitat en la resolució de les sol·licituds.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?