General

La Vall de Pop posa en marxa el passaport infantil per a fidelitzar el turisme familiar

Batles,   regidors i tècnics durant la presentació del passaport infantil de la Vall de Pop
Presentació del passaport infantil

El passaport infantil de la Vall de Pop ja està en marxa. Es tracta d’un producte impulsat des de la Mancomunitat que configuren els nou municipis en col·laboració amb l’associació d’empresaris de la vall amb el qual es pretén promoure i fidelitzar el turisme familiar. Consisteix en una xicoteta guia turística en format de passaport que s’ha editat en Valencià, Castellà i Anglès i que les oficines de turisme de la Vall de Pop i Benissa distribuiran entre els turistes i visitants. La publicació conté unes propostes en forma d’endevinalles i jocs sobre pistes que inciten a visitar diferents espais físics d’interès de la vall. Una vegada superades les proves i completat el recorregut el titular del passaport podrà retirar de les oficines de turisme un pack de jocs tradicionals de carrer de la Vall de Pop i les seues instruccions d’ús.

El diputat de Turisme Joaquín Albaladejo, juntament amb el president de la Mancomunitat de la Vall de Pop, José Vicente Marcó, han participat en l’acte de presentació d’aquesta iniciativa que ha comptat amb la presència de batles i regidors de diferents municipis de la vall així com de membres de l’associació d’empresaris turístics ATEVAP amb el seu president, Ángel Vives, al capdavant. La iniciativa ha estat desenvolupada per l’empresa La Naturadora i dóna resposta a un suggeriment recollit en el pla estratègic per al desenvolupament turístic a la Vall de Pop.

Albaladejo ha ratificat la seua aposta pel turisme d’interior i ha augurat l’èxit d’aquest passaport infantil “si els municipis i els empresaris creuen en aquest producte”. Per la seua banda, Marcó ha recordat que aquest producte és un altre dels fruits de l’estreta col·laboració que mantenen els sectors públic i privat de la Vall de Pop.

El recurs garanteix la fidelització dels turistes i promou les visites als punts d’interès de la vall. La iniciativa crea paral·lelament una xarxa d’establiments turístics i genera un productor diferenciador d’altres destinacions, original, únic i lligat als valors patrimonials i paisatgístics de la Vall de Pop.

Pel seu interés hem reproduït aquesta notícia apareguda al periòdic digital www.elperiodic.com el 15 de maig de 2013


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?