El batle inaugura la reforma del Centre Social Bèrnia
El divendres passat dia 27 d’octubre va tindre lloc la inauguració de la reforma realitzada al Centre Social Bèrnia, centre destinat a les persones de la tercera edat, de mans de Juan Bautista Roselló, batle de Benissa, Maria Llopis, regidora de la Tercera Edat i Andrés Lepoire, president de l’Associació de Jubilats i Pensionistes.
L’acte va tindre lloc a les 18.00 i van prendre la paraula el president de l’associació, i el batle. El president de l’associació va remarcar la necessitat de les millores realitzades i va expressar el seu màxim agraïment. Per la seua banda, el batle, Juan Bautista Roselló va destacar la intenció de seguir donant suport a aquest col·lectiu i es va mostrar obert a qualsevol proposta.
Les millores realitzades inclouen l’ampliació del bany de cavallers, la construcció del bany de senyores i de minusvàlids, així com la remodelació de la cuina. La durada de les obres ha sigut de sis setmanes i han requerit una inversió de 40.000 euros.
Notícies relacionades:
- Finalitzen les classes de gimnàstica al Centre Social Bèrnia
- El PSPV acusa el batle de crear alarma social amb la sentència que anul·la un PAI
- Benissa ajorna el debat del centre oncològic perquè el batle tenia ple en la diputació
- S’inaugura el camp de futbol de gespa artificial de La Costa
- Benestar Social finançarà l’ascensor del Centre Cultural

25°
27°
19°
Deixa un comentari!
Només els usuaris registrats poden fer comentaris
Podeu identificarvos amb el vostre compte de FacebookConnecta't al Facebook