General

El 75% de les incidències comunicades mitjançant l’aplicació Línia Verda ja han sigut solucionades

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns de Benissa poden beneficiar-se d’un servei gratuït de resolució de consultes mediambientals i comunicació de desperfectes detectats en el municipi. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bones pràctiques” ambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d’un municipi sostenible.

El servei Línia Verda es va implantar a Benissa l’any 2013. Els veïns d’aquest municipi han demostrat una molt bona acollida del servei i prova d’això, és l’ús continu que en fan.

A dia de hui, el tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència a “Fem” seguit de “Voreres i Calçades”, “Neteja” i “Parcs i Jardins”. Fins hui dia, el 75% de les incidències comunicades han sigut ja solucionades.

Per a utilitzar aquesta ferramenta cal descarregar-se l’APP Línia Verda al Play Store o l’APP Store. A més, el servei també està disponible a través de la pàgina web www.lineaverdabenissa.com. En aquest domini, l’usuari podrà trobar una àmplia informació sobre guia de bones pràctiques, consells ambientals, recursos d’educació ambiental etc….
El servei Línia Verda s’ha alçat amb el premi Conama 2014 a la Sostenibilitat. També la seua implantació ha suposat el Premi de Qualitat 2013 en la categoria de Desenvolupament Urbà Saludable i Sostenible atorgat per la Xarxa Espanyola de Ciutats Saludables (RECS) en altres Ajuntaments d’Espanya. Aquest premi reconeix aquelles iniciatives que col·laboren a millorar l’entorn físic i funcional del municipi promovent el desenvolupament socioeconòmic i afavorint la qualitat de vida personal, familiar, laboral i social dels ciutadans.

L’Ajuntament de Benissa se sent molt orgullós dels resultats obtinguts fins hui dia i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels ciutadans pel seu municipi.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?