General

Benissa modernitza la seua promoció turística amb una estratègia de màrqueting digital

Ordinador portàtil
Ordinador portàtil

Benissa modernitza la seua promoció turística amb una estratègia de SEO, SEM i xarxes socials per millorar el posicionament i promoció en línia del municipi per tal d’aconseguir una correcta oferta turística i de patrimoni.

Per tal de potenciar el centre històric, les activitats i els esdeveniments que es realitzaran a Benissa, aquesta millora suposarà la realització d’una estratègia de màrqueting digital, així com una comunicació enfocada a relacionar la platja amb el centre històric del municipi. Per això, caldrà la realització de tècniques SEO, SEM i en xarxes socials que posicionaran Benissa i augmentaran el trànsit web a la pàgina http://www.benissa.net. Un exemple d’actuació, serà l’anàlisi de paraules clau efectives per captar visites qualificades a la web.

El SEO (Search Engine Optimization) és el posicionament en buscadors i optimitzacions de motors de cerca per tal de donar més visibilitat a una pàgina web a través de resultats orgànics entre els diferents buscadors. Aquestes tècniques se centren en els resultats de cerca orgànica, és a dir, aquells que no són pagats i que ajudaran a tractar d’aconseguir que la pàgina web aparega entre els primers llocs de la llista dels buscadors (com per exemple Google). En canvi, les tècniques SEM (Search Engine Marketing) tracten sobre campanyes d’anuncis amb cost en buscadors per tal d’ajudar a optimitzar la visibilitat i augmentar l’accessibilitat a la pàgina web d’un trànsit de qualitat.

El que és fonamental d’aquest projecte de modernització sobre la promoció turística de Benissa és l’auditoria inicial SEO, la qual proporciona un informe dels resultats amb una anàlisi de l’estat actual de la web. És a dir, la seua indexació, trànsit i les tendències. Així com l’estudi de competències SEO.

Aquesta acció suposarà un cost de 4.000 € (IVA Inclòs), dels quals la Diputació d’Alacant els subvencionarà parcialment amb una ajuda de 3.400 €. Segons Fernando López Corsi, regidor de Turisme, “la realització d’aquest projecte suposarà que Benissa estiga al dia i en línia amb el món digital. La intervenció tractarà de millorar el posicionament de la pàgina a través dels buscadors, on aquests situaran al municipi entre les primeres posicions de les seues cerques. Alhora, també ens ajuda a promocionar el patrimoni, tant de la costa com del centre històric, garantint trànsit de qualitat que es podrà convertir amb turistes realment interessats amb tot allò que el nostre poble els pot oferir”.


Comentaris a la notícia

Voleu deixar un comentari a la notícia?