La CNT-AIT de la Marina Alta crea una secció sindical d’agricultura per a lluitar contra les actuacions de Tragsa pel que fa a la Xylella

Logo de la CNT AIT

Davant les desproporcionades actuacions de Tragsa, empresa contractada per la Generalitat Valenciana, dedicada entre altres oneroses activitats a la trituració indiscriminada d’arbres supostament infectats o en el radi d’infecció del Xyllela fastidiosa, vista la dependència dels sindicats agraris a les institucions per les subvencions que reben, dins del Sindicat d’Oficis Varis de la Marina Alta de la CNT-AIT s’ha constituït una Secció Sindical d’Agricultura per a defrendre’ns sense frens i lligases de les esmentades actuacions.

Som conscients que aquestes finalitzaran quan s’acaben els fons destinats per a tal interessat despropòsit, però el risc és molt gran. Està en joc el nostre paisatge, els nostres costums i també l’economia de moltes famílies. Per tant, uns quants treballadors de la terra de la comarca hem decidit organitzar-nos al sindicat autogestionat per excel·lència amb una dilatada trajectòria de lluita, que ha demostrat autèntica independència davant tants caramels de l’estat-capital.

L’adreça on demanar més informació és lamarinaalta@cntait.org i/o telèfon 633 86 15 66.

Contra les tales indiscriminades!
Per la defensa de la nostra cultura i economia!
Pel nostre medi ambient!
Agricultor, organitzat i lluita!