Inici » Notícies » Comunicat

La CNT-AIT de la Marina Alta crea una secció sindical d’agricultura per a lluitar contra les actuacions de Tragsa pel que fa a la Xylella

27 de Novembre de 2018 No hi ha comentaris
Logo de la CNT AIT

Davant les desproporcionades actuacions de Tragsa, empresa contractada per la Generalitat Valenciana, dedicada entre altres oneroses activitats a la trituració indiscriminada d’arbres supostament infectats o en el radi d’infecció del Xyllela fastidiosa, vista la dependència dels sindicats agraris a les institucions per les subvencions que reben, dins del Sindicat d’Oficis Varis de la Marina Alta de la CNT-AIT s’ha constituït una Secció Sindical d’Agricultura per a defrendre’ns sense frens i lligases de les esmentades actuacions.

Som conscients que aquestes finalitzaran quan s’acaben els fons destinats per a tal interessat despropòsit, però el risc és molt gran. Està en joc el nostre paisatge, els nostres costums i també l’economia de moltes famílies. Per tant, uns quants treballadors de la terra de la comarca hem decidit organitzar-nos al sindicat autogestionat per excel·lència amb una dilatada trajectòria de lluita, que ha demostrat autèntica independència davant tants caramels de l’estat-capital.

L’adreça on demanar més informació és lamarinaalta@cntait.org i/o telèfon 633 86 15 66.

Contra les tales indiscriminades!
Per la defensa de la nostra cultura i economia!
Pel nostre medi ambient!
Agricultor, organitzat i lluita!

Font de la notícia: Servei de Notícies d'Infobenissa