En el segon aniversari del triomf de Mariano Rajoy, Benissa te un aturat més; pel Grup Municipal Bloc de Benissa

Mariano Rajoy

Hui, 20 de novembre, es compleixen dos anys del triomf per majoria absoluta de Mariano Rajoy a les últimes eleccions generals, victòria que el va portar directament al Palau de la Moncloa. Un triomf aclaparador que permetia al Partit Popular governar en solitari i còmodament els següents quatre anys i portar d’aquesta manera endavant el seu programa electoral i les seues promeses d’acabar amb la crisi econòmica que fa anys que patim, les xifres de persones sense treball (en novembre del 2011 teníem a l’estat espanyol 4.420.462 persones desempleades i a dia de hui en són 4.811.383, 390.921 més) i amb el compromís de no retallar en sanitat, educació i pensions, i tot això sense pujar els impostos.

Molt prompte, els ciutadans espanyols van començar a patir el govern del partit més conservador de l’arc parlamentari, que no sol no complia cap ni una de les seues promeses, si no que en aquestos dos anys de govern del PP a Madrid el resultat ha significat més atur, més desigualtat, continua igualment imperant la corrupció en les altes esferes de l’estat, hi ha menys llibertats democràtiques i l’estat de benestar esta en una situació de malalt terminal amb poques esperances de sobreviure, on la majoria de ciutadans de l’estat espanyol, els que pertanyem a la classe baixa i mitjana (persones amb i sense treball, autònoms, propietaris de xicotetes empreses, pensionistes, etc.) vivim pitjor que fa uns anys i només la banca i les grans empreses han millorat financera i econòmicament.

En el País Valencià teníem 532.930 persones aturades en novembre del 2011 i 569.947 en tenim a dia de hui, el que suposa 37.017 més. Pel que fa a Benissa hem passat de les 897 persones sense treball a 898 a dia de hui, 1 més que fa dos anys, xifres dramàtiques de persones sense treball, entre les que segurament moltes d’elles van confiar amb el PP de Mariano Rajoy (A Benissa van votar al Partit Popular en les eleccions generals del 2011, 2.316 benissers) i ara estem segurs es senten enganyades, traïdes i sense cap il·lusió de millorar la seua situació.

Tot això en un municipi com Benissa, on no es paren de tancar empreses, comerços, i negocis de diferents activitats industrials i econòmiques, unit al desgovern que patim els benissers, començant pel govern de Mariano Rajoy a Madrid, passant pel d’Alberto Fabra a València i pel de Juan Bautista Rosselló en el nostre Ajuntament, incapaços de generar ocupació, treball i riquesa, d’aconseguir inversions, finançament i infraestructures i empenyats en pujar impostos, generar frustració i retallar en drets bàsics com educació, sanitat i pensions, que fa que, si no posem remei, serem els últims en eixir de la crisi.

Afortunadament res és etern i no hi ha mal que cent anys dure, i el declivi del PP i de les seus polítiques de patiment i de generar dolor a la ciutadania estan més aprop que mai d’acabar, però tardaran menys encara si reivindiquem i defensem dia si, dia també, els nostres drets que tant ens han costat de guanyar, en eixe sentit tenim l’oportunitat este dissabte mateix a Dénia, on diverses entitats ciutadanes, sindicats i partits polítics hem convocat una manifestació el dissabte 23 de novembre a les 12 del matí que eixira de la Plaça Arxiduc Carles baix el lema DEFEMSEM ELS SERVEIS PÚBLICS, LES PENSIONS I LES PERSONES.