Els iai@flautes de La Marina es mobilitzen el 17 de març

Logo dels iai@flautes de la Marina Alta

Els iai@flautes de la Marina Alta hem convingut que per a no pertorbar la festes de falles a Dénia i que puguen gaudir de tots els actes previstos, sense alteracions alienes a la festa, traslladem la mobilització del dissabte 17 de Març convocada per la Coordinadora Estatal en Defensa del Sistema Públic de Pensions a la ciutat de Calp. Fem la crida a la població en general perquè s’unïsca en la consecució dels drets que s’han perdut en el transcurs del que han cridat “crisi”, en el qual han legislat de manera elitista, beneficiant als qui manegen els diners i el poder i a costa de la classe treballadora, la xicoteta empresa, autònoms i ara als pensionistes, als quals se’ls acusa de poder haver mantingut la casa sense que els bancs els l’embarguen, com es dedueix del que ha declarat el governador del banc d’Espanya Jose María Linde (Un exemple de la consideració que té el govern i els seus estaments cap als jubilats i pensionistes).

El dissabte 17 de Març a la Plaça de Colon de Calp a les 11.30h ens reunirem i demanarem la derogació de la reforma laboral i la llei de la reforma de les pensions del 2013, la dimissió de la ministra Fátima Bañez i del governador del banc d’Espanya, José María Linde, l’increment de les pensions segons l’IPC de cada any per a mantindre el poder adquisitiu i sentirem el que ens vulgues dir si vols parlar.

A Dénia el dilluns 12 de març a la Plaça de l’Ajuntament estarem en “Els dilluns al sol” on es decidiran les següents accions que durem a terme a la comarca.

Respecte a la mobilització del dia 8 no ens tocava a nosotr@s prendre la iniciativa, pel que ens sumarem a les iniciatives que les dones de la comarca emprenguen. A Dénia estarem donant suport als treballadors de l’ajuntament que facen la vaga i es concentren als baixos de l’ajuntament d’11.30 a 13.30. I gran part de nosaltres ens desplaçarem a València per la vesprada, però sense descartar alguna iniciativa que emprenguen els col·lectius de dones.