El CIBE-Bloc lamenta profundament la mort de Salvador Soria

El Col·lectiu Baix Terra ofereix la possibilitat de descarregar-se gratuïtament el CD recopilatori Baix Terra Vol.1, on tot els qui apareixen son grups de ROCK (menys un de Hip Hop) de la Marina Alta. Des de Carcoma, One Paper Left passant per The Muertas, fins a A Kuadros i els benissers Anaflexia i Mizzinlink, també hi han temes inèdits que no hi apareixen en cap lloc.

El CD està esgotat a tots els llocs, i sols es pot aconseguir als concerts del Col·lectiu Baix Terra.  Des del Col·lectiu creuen que aquest CD fet per gent de Benissa no ha comptat amb un recolzament adequat i, per tant, han decidit publicar-ho com a descàrrega directa perquè tothom puga gaudir d’ell i descobrir la música que majoritàriament es fa a La Marina, tot i que no tinga caràcter comercial. Baix Terra anima a la gent a baixar-se, compartir i gaudir d’aquest CD que es pot trobar al següent enllaç
Els dos partits que formem la coalició CIBE-BLOC lamentem profundament la pèrdua del pintor i escultor valencià Salvador Soria Zapater afincat des de fa molts anys al nostre poble i a més a més fill adoptiu de Benissa.

Cal recordar que Soria va ser un home del seu temps,
compromès amb les seues idees i que lluità amb el bàndol republicà,
arribant a ser capità de l’Exèrcit de la República i que també,
va patir l’exili i els camps de concentració a França. Però Salvador era sobretot un gran artista que s’expressava amb la pintura i l’escultura i va formar part de grups artístics valencians de gran importància, com ara el grup Parpalló, cal recordar també que l’any passat se li va concedir el Premi de les Arts Plàstiques de la Generalitat Valenciana i a nivell local els Premis de Pintura porten el seu nom.

La mort de Salvador Soria, deixa sens dubte un gran buit en l’art valencià i en el nostre poble i per això, volem tindre estes paraules de reconeixement per a un gran creador que tant ha enriquit la nostra cultura.