Compromís registra al Senat una moció sobre la variant de Benissa

El senador Carles Mulet visita BenissaEl senador de Compromís, Carles Mulet, que recordem va visitar Benissa el passat 15 de setembre acompanyat en tot moment dels nostres regidors, Xavi Tro i Mari Carme Ronda, ha registrat a la Mesa del Senat una moció en la que la Comissió de Foment de la càmera alta insta al Govern d’Espanya a en primer lloc reconsiderar les indemnitzacions a percebre per part dels expropiats (només se’ls ha ofert als propietaris afectats per expropiacions de terrenys 5,75 €/m2), un preu molt per baix dels 13,80 €/m2 que van percebre l’any 2013, fa quatre anys. I permetre també que el nostre municipi puga acollir-se a les indemnitzacions per cessió de vials una vegada que la CN 332 deixe de passar pel mig del nostre poble, el que ens permetria condicionar i millorar amb diners del Ministeri de Foment l’Avinguda del País Valencià una vegada s’obriga al trànsit la variant de Benissa, amb el conseqüent estalvi econòmic per a les arques municipals.

En segon lloc, i en la mateixa moció, instem també al Ministeri de Foment, que com no deuria ser d’altra manera és comprometa a finalitzar les obres de la variant de la nostra localitat amb el termini establert, a principis de l’any 2019, sense cap demora, per a que d’esta manera, les veïnes i veïns de Benissa i dels pobles del voltant patim el mínim de problemes i molèsties possibles en les obres de la variant que han començat ja i tenen un plac d’execució de 32 mesos.

Aquesta no serà l’última reivindicació o petició de Benissa que registra Compromís al Senat, en poc temps, en vindran més de diferents temàtiques, que ara mateix estem treballant i donant-les forma de manera interna i ben coordinada entre els nostres companys al Senat i el nostre grup municipal.