Balanç del CIBE de les eleccions del 22 de maig

El passat dia 22 de maig el poble de Benissa, o millor dit poc més de la meitat dels seus electors, va tornar a parlar, i ho va fer per despertar-nos d’un somni pel qual els components del CIBE ens havíem deixat portar. Ho va fer per recordar-nos que la democràcia finalment ens col·loca en mans d’aquells polítics que mereixem i que els aires de canvi que semblaven respirar-se setmanes abans de les eleccions, no eren sinó mostres de l’esperança d’aquells que sincerament creien que el moment de la renovació havia arribat.

Però la veritat és que el poble és sobirà, i la majoria dels electors que van votar diumenge passat, han volgut que, després de dotze anys, i durant quatre anys més, el PP i els seus socis polítics seguisquen dirigint el destí del nostre poble, legitimant amb el seu vot i donant per bones aquelles polítiques que des de l’oposició fa anys que venim denunciant, i que en defensa dels interessos generals continuarem fent gràcies a la confiança que els electors ens han delegat el passat 22 de maig.

Per això, des de CIBE volem fer un balanç positiu d’aquestes eleccions, ja que malgrat totes les dificultats amb les quals ens hem trobat i del clar desavantatge que els xicotets partits tenim enfront dels grans en aspectes tals com el finançament, participació o mobilització de masses, hem mantingut la nostra representació a l’Ajuntament, i un nombre considerable de persones han confiat en nosaltres i en el nostre programa de govern, atorgant-nos dos regidors i consolidant-nos com la tercera força política del municipi.

Per tot això, tots i totes les que formem el Partit Ciutadans de Benissa desitgem donar les gràcies a aquelles persones que han dipositat la seua confiança en nosaltres i ens comprometem a treballar des de l’oposició amb decisió i fermesa per defensar les idees i principis pels quals sempre hem lluitat i que són el nostre senyal d’identitat com a partit.