Inici » Història de Benissa » Edificis i llocs del terme

Pregunta: terrenys de Bellita

23 de Gener de 2007 No hi ha comentaris
Marieta pregunta:
Estimado Juan Jose, Es la primera vez que entro en este foro ya que hace poco que lo he descubierto y me parece muy bien esta iniciativa para saber algo mas sobre nuestro pueblo, no tengo la suerte de conocerte, pero me han hablado muy bien de ti. Como ya hace bastante tiempo que no he oído nada sobre el tema del hospital que se quería construir en la partida de Bellita y he oído bastantes barbaridades por la calle, me gustaría que me dijeras algo sobre el viejo asilo de ancianos y también algo sobre como van las gestiones de la construcción si sabes algo es claro. Me despido dándote las gracias, por la respuesta y también dando las gracias a quines hacen esta página Web que me parece algo muy bueno para el pueblo.

Resposta de J.J. Cardona:

Gracies filleta. U va fent·se gran i li agrada que algú pense en ell amb eixos termes tan carinyosos. Lamente dir·te que no se res del tema. És cosa dels polítics. I, si, és clar que jo també he oït pel carrer inexactituts, que, per suposat, son filles de la total ignorància.

Algú ha dit que el famós testament de Maria Anna Torres diu que s’ha de donar servei metge gratuit al possible hospital a tots els benissers. Sembla que amb el sacseig d’ossos que es va fer aquest estiu al cementeri del Pla de Bonet es remogueren els de la benèmerita benissera i va anar a casa el notari a recomposar el seu testament. I, coses així, per un tubo.

Pense que si els assumptes de gran interés, com aquest de Bellita, es portaren sempre amb claredat sabriem tots a que quedar·nos. Però, en un poble tan avorrit com el nostre, ¿que vols filleta?, convè que el xau-xau funcione. ¿No creus?.


Deixa un comentari

http://www.infobenissa.cat/wp-content/themes/infobenissa/